راه رسیدن به زیبایی در فضا

نیازمندی های ایران| تولیدی و عمده فروشی کفش و کتونی زنانه و مردانه در تهران و اسلامشهر

راه رسیدن به زیبایی در فضا

۱۴۹ بازديد

برای خلق فضایی زیبا تنها انتخاب، تهیه، هزینه و چیدمان کافی نیست.

رسیدن به زیبایی در فضایی که در ذهن پرورانده شده راهیست که گام به گام باید در آن قدم گذاشت. راه های رسیدن گوناگون است اما راهی زیباست که هموارتر، نزدیک تر و کم هزینه تر باشد.

ما مشاوران طراحی چوب و هنر بر آنیم تا در هر آنجا که لازم باشد حضور داشته باشیم تا فضاهای زیبا خلق کنیم و مسیر را هموارتر سازیم. در این راه گام های طراحی را طبقه بندی کرده ایم.

گام اول؛ تجسم کامل فضا در ذهن، قدم نهادن در آن و نگریستن به هر آنچه از طرح، رنگ، بافت، نور، عطر، حتی عملکرد و ... این فضا می تواند؛ آرام، پر انرژی، عارفانه، عاشقانه، اندیشمندانه، شاعرانه و ... باشد که در خور هدف و شخصیت و عملکرد است.

ما در فروشگاه های چوب و هنر در سراسر کشور که هم اکنون در حال گسترش، بازسازی، تغییرات و افتتاح می باشند، مبلمان را در فضایی متناسب، همراه با ایده ی زیبایی ماندگار برای همه دوست داران محصولات چوب و هنر، و با احترام به سلایق و شخصیت های متفاوت با هویتی یکسان و شخصیتی متفاوت، در خور فرهنگ و مکان طراحی و خلق می کنیم‌. ما می توانیم‌ در انتخاب و چیدمان محصولات با کیفیت و ماندگار که از شاخصه های چوب و هنر می باشد راهنمای شما باشیم. 

گام های دوم ...

نویسنده: حسین حسن پور

راه رسیدن به زیبایی در فضا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.