او آب حیات است

نیازمندی های ایران| تولیدی و عمده فروشی کفش و کتونی زنانه و مردانه در تهران و اسلامشهر

او آب حیات است

۱۶۰ بازديد

فاطمه تاریخ نیست ، افسانه نیست ، ابتر نیست. فاطمه یک حقیقت جاری است ، یک آینه ی تمام عیار شرافت انسانی . او شاخصی برای حب و بغض است . در جهانی که دختر به صرف جنسیت ننگ و عار شمرده و در رتبه ای پست تر دیده می شود حضرت حق زهرا را کوثر می خواند ، اعظم پیامبرانش را امر به نحر و صلوه می کند و استهزا کننده اش را ابتر و تمام شدنی می داند. او در قالب یک دختر ، یک زن ، یک مادر در اوج می ایستد و همه ی مردان و بزرگان و اولیا بر آستان وجودش سر تعظیم می سایند. فاطمه اصل است و هر کس به قدر نسبتی که با زهرا می یابد شرافت دارد. فاطمه دختر رسالت ، همسر ولایت و مادر امامت است. تا زمین و زمان باقی است نسل او به شرافت او سیادت و سروری می کند و هیچ کس بر نسل او سروری نمی کند حتی اگر از ابناء علی باشد ؛ حتی اگر محمد حنفیه باشد یا ابوالفضائل باید بر شرافت بنی الزهرا سر بساید و بندگی کند.

فاطمه فرهنگ مهر و عطوفت و ایثار است که در خانه ای محقر در میان مردم به سختی زندگی می کند ، همسری می کند ، مادری می کند ؛ اما هیچ کس از درب خانه اش نومید و دست خالی رد نمی شود. فاطمه فرهنگ نشاط و آرامش است در کانون خانواده . فاطمه فرهنگ سخت کوشی و خودکفایی و استقلال است. زهرا فرهنگ قیام است و شوریدگی بر هر ظلم و بی عدالتی. او بر هر انحراف و اعوجاج می ستیزد و در دفاع از حق حتی اگر یکه و تنها و بی یاور باشد تردید ندارد. زهرا - این اصل شرافت - شهر را خانه به خانه می چرخد و در قیام خویش از هیچ ابزاری دریغ نمی دارد. از نصیحت و موعظه ، از شمشیر منطق و جدل تا خنجر اشک و گریه.

او بر منبر مسجد خطبه می خواند. با خطبه اش می جنگد ، وعظ می کند و درس می دهد. زهرا منبر چوبین پیامبر را نه جایگاه مدح و تملق ؛ که کرسی تدریس و ابزار هدایت و محل مناظره و سنگر قیام بر بیداد می کند و در آن بر ظالمین می شورد و بر ساکتین می خروشد. زهرا مادر عالمیان است و کلید حیات. حقیقت توحید در زلال زهرا جاری است. حضرت صدیقه مهبط برترین ملائکه و قلب او جایگاه وحی الهی است.

فاطمه گفتنی نیست ، شنیدنی نیست. فاطمه فقط چشیدنی است. او آب حیات است که اگر بتوان نمی از یم بی کران او را چشید سرمست حیات جاوید می شوی. به مادر اگر پناهنده شوی ، حتما حضرت مادر برایت آرامش است و شفا . یا مولاتی یا فاطمه اغیثینی ...

او آب حیات است
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.