اجراهایی متفاوت در شب آخر از مرحله ی دوم خنداننده شوی 2

نیازمندی های ایران| تولیدی و عمده فروشی کفش و کتونی زنانه و مردانه در تهران و اسلامشهر

اجراهایی متفاوت در شب آخر از مرحله ی دوم خنداننده شوی 2

۱۶۶ بازديد

رقابت گروه سوم در مرحله دوم خنداننده شو 2

برنامه خندوانه با اجرای احسان کرمی شب گذشته 5 مرداد 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان به همراه پانته آ بهرام ، فرهاد آئیش و اشکان خطیبی چهار داور مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه با شرکت کننده هایی به رقابت با یکدیگر می پردازند.

در شب آخر از مرحله دوم خنداننده شوی 2 چهار شرکت کننده به رقابت با یکدیگر پرداختند و استندآپ کمدی های خود را روی صحنه بردند .

اجرای گروه سوم در مرحله دوم خنداننده شو

اجرای امیرحسین قیاسی در خنداننده شوی 2

امیرحسین قیاسی اولین شرکت کننده شب گذشته مسابقه خنداننده شو بود که از گروه رامبد جوان استندآپ کمدی خود را با موضوع مشکلات اجتماعی در شوراها اجرا کرد.

امیرحسین قیاسی

استندآپ کمدی امیرحسین قیاسی در مسابقه خنداننده شو

اجرای امیرحسین قیاسی با این موضوع مورد تایید داوران قرار گرفت و پانته آ بهرام درخصوص اجرای او گفت :این موضوع که مشکلات اجتماعی را با طنز مطرح میکنی بسیار جالب است و اگر کمی پرانرژی تر بودی قطعا بیشتر میخندیدیم. فرهاد آئیش و اشکان خطیبی هم نظرات مثبتی نسبت به اجرای امیرحسین داشتند و در نهایت رامبد جوان از سختی های اجرای این موضوع و متن هایی که نوشته خود امیرحسین بود صحبت کرد.

اجرای رضا نظری در خنداننده شوی 2

رضا نظری دومین شرکت کننده گروه سوم از مرحله دوم خنداننده شو بود که از گروه اشکان خطیبی با موضوع استفاده از وسایل نقلیه عمومی استندآپ کمدی خود را اجرا کرد.

رضا نظری

استندآپ کمدی رضا نظری در مسابقه خنداننده شو

اجرای رضا نظری با نظرات متفاوتی از سوی داوران روبرو شد و پانته آ بهرام درباره اجرای او گفت:من کاملا طنزت رو دوست دارم ولی به نظرم در لحظه هایی که قرار بود تبدیل به نمایش شود کمی ضعیف بودی . فرهاد آئیش درباره اجرای او گفت :سلایق در استندآپ کمدی متفاوت است و تنها اشال تو این بود که فقط به یک سمت از استودیو نگاه میکردی و رامبد جوان هم با پانته آ بهرام هم نظر بود . اما اشکان خطیبی نظر مثبتی نسبت به اجرای رضا نظری داشت.

اجرای علی صبوری در خنداننده شوی 2

علی صبوری سومین شرکت کننده مرحله دوم خنداننده شو بود که از گروه فرهاد آئیش با داستانی از ماجراهای خودش و پدرش روی صحنه آمد.

علی صبوری

استندآپ کمدی علی صبوری در مسابقه خنداننده شو

اجرای علی صبوری به مانند مراحل قبل مورد توجه داوران قرار گرفت و رامبد جوان درباره اجرای او گفت :علی خیلی بامزه است و علیرضا افخمی از کارگردان های کشورمان هم درباره او نظر مثبتی داشت و به آینده تو امیدوار بود و حتی گفت که علی صبوری میتواند رضا عطاران دیگری در سینما باشد.

فرهاد آئیش درباره اجرای علی صبوری گفت :من علی را خیلی دوست دارم و به نظرم اجرای خوبی داشت اما برای اینکه رضا عطاران شود باید وقت بیشتری صرف کند و همسرم مائده هم در صحبت هایش با من به بانمک بودن علی و تفاوتش از روز اول تابحال اشاره کرده است.

اجرای ناصر محبی در خنداننده شوی 2

آخرین شرکت کننده مرحله دوم خنداننده شو ناصر محبی از گروه پانته آ بهرام بود که با موضوع سن و سالش و زندگی پولدارها آغاز کرد.

ناصر محبی

استندآپ کمدی ناصر محبی در مسابقه خنداننده شو

اشکان خطیبی درباره اجرای ناصر محبی گفت :به نظر من الان به اون جایگاهی که باید رسیدی و من واقعا فکر میکردم سنت بیشتر باشه ، منحصر به فردی و شوخی خاص خودت رو داری. فرهاد آئیش درباره اجرای او گفت :اصلا باورم نمیشد اینقدر خوب بتونی توی لحظه باشی و رامبد جوان درباره ناصر محبی گفت :خیلی باحال و پرانرژی بودی و بهت تبریک میگم .

در شب آخر از مرحله ی دوم خنداننده شوی 2 چه گذشت ؟!+تصاویر

اجراهایی متفاوت در شب آخر از مرحله ی دوم خنداننده شوی 2
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.